Thursday, April 21, 2011

luahan hati =(

................................................................buatmu sayang...........................................................................
                              

                                        walaupun kita baru kenal antara satu sama lain

                                                 dan baru bergelar pasangan kekasih

                         saya sudah mula menyayangi awak sepenuh hati saya dan

                          saya sudah pun mula menyintai awak sepenuh hati saya

   malahan,, merindui awak setiap detik dan ketika

                                     gambar-gambar awak selalu saya tatap

                           dan saya buatkan gambar awak sebagai wallpaper handphone saya

     agar saya sentiasa mengingati awak dan terus tersemat dihati saya wajah-wajah awak

                       lagu-lagu yang awak hantar untuk saya sentiasa saya dengar dan

                       saya hayati setiap bibit-bibit kata lagu nyanyian dari awak yang awak nyanyikan khas
                           
                                 untuk saya

saya nak awak tahu betapa pentingnya awak dalam hidup saya  sekarang......

saya hanya ada awak....awak seorang .....tiada dua.....tiada tiga dan tiada seterusnya    
       
percaya lah sayang ku...............walaupun saya tak sehebat kekasih awak yang dulu.......sekurang-kurangnya

berilah saya peluang membuktikan bahawa saya sayang dan cintakan awak


terima lah apa yang ada pada saya...kelebihan saya ,juga kelemahan saya....seikhlas hati awak....

saya akan cuba membahagiakan awak....




.terima kasih hadir dalam hidup saya












                                  
THANK SUDI BACA :) ANDA SUKA? SILA LIKE ♥.

No comments: