Tuesday, April 19, 2011

duluw azam lain,,,,SEKARANG?????



Assalamualaikum dan salam satu Malaysia....wah2....miss my blog

so much!!!....agak busy lar akhir-akhir ni...banyak sgat perkara

nak kena buat...hmmm.....apa khabar my followers????harap anda

semua sihat-sihat  lar hendak nya ya...hari ni nak share tentng

duluw azam lain... skarang????...malu nk berhadapan dengan

member2 biler teringat kata-kata aku......"aku nk single sampai

exam Spm..dah habis exam baru nk couple..".....huhuhu...but hal tu

agak lame untuk dikenang...tpi macam baru jer aku ckap dekat

member2 aku tu........hahaha...btw...guys..manusia hanya mampu

membuat perancangan ..tetapi ALLAH yang menentukan....aku

pernah mengadu pada member aku ..." sunyi lar hidup

single"......but now tak lagi...cause ada insan yang sudi menyinari

hidup aku semula......sudah sekian lame aku jadi janda berhias

ni.....huhu..for my gajebo's people....sorry guys..aku ta nak jadi

hipokrit...i'm fall in love with him...........pray all the best for both of us okey.....and ..thanks Mohd

Shahrul Annuar sudi hadir dlam hidup i............







k lah aku ase sampai disini ajer... got to go.......penat lar...huhu...bubye anda semua....take care yer......salam sayang dari Sheegadesshunyi....













THANK SUDI BACA :) ANDA SUKA? SILA LIKE ♥.

No comments: