Saturday, March 26, 2011

apa salah aku????

salam 2 all readers and followers......macam mana cuti hujung minggu anda semua??? best???huhuhu..harap-

harap anda semua enjoy lah ye.....cuti aku biasa-biasa saja.....macam biasa sebagai pelajar ...kena

menyiapkan beberapa tugasan yang telah diamanahkan oleh guru-guru kepada aku...so,now kerja sudah

siap...aku mahu berblogging....berbalik pada tajuk besar aku APA SALAH AKU???

Ada seorang hamba Allah ni...ta perlu lah nak tahu siapa dia??? duduk mana ???umur berapa????or pape

sja lah bentuk pertanyaan...dia ni nampak jer baik...jumpa dengan orang tu dia ramah...dengan orang ni dia

ramah.....nama lawa...muke pun lawa...tapi hati busuk...lebih busuk dari bangkai!!!!




eh budak.....

aku tak pernah pun amik tahu pasal kau.....dengan sape kau couple......buat gosip macam-macam pasal

kau...tapi kenapa???kenapa???kenapa dan mengapa???kau buat gosip macam-macam tentang aku???kau

saja nak malukan aku kan???duduk kelas pandai...tapi perangai macam budak kelas belakang....nasib baik

kau adik kawan aku.....lepas ni kau  tak payah lah nak buat baik dengan aku...aku tak suka orang hipokrit

macam kau..aku harap lepas ni kau..tolong lah tinggal kerja bodoh kau ni.......banyak lagi pekara yang lebih 

 berfaedah dari kau menyibukkan diri amik tahu hal orang....



hmm..malas aku nak cerita panjang.....yang pasti budak ni tak boleh buat baik..bahaya.........


moral of the story :
-jauhi orang-orang sebegini kerana disebabkan dia sorang....kita boleh bermusuh sesama kita...


itu saja...harap budak ni berubah lah.......


THANK SUDI BACA :) ANDA SUKA? SILA LIKE ♥.

No comments: