Sunday, May 8, 2011

buah hati jantung pisang

sayang nyer dekat buah hati saya ........

tersangat-sangat sayang.......beliau selalu ada...

untuk saya tak kira waktu saya tengah  happy,waktu saya sedih and

kecewa,ketika sya senang and susah..malah ketika saya sedang

sakit pun beliau selalu ada di sisi saya....tak ada siapa pun boleh

tawan

kasih sayang yang beliau curahkan untuk saya dan tak ada seorang pun

yang boleh bagi kasih sayang seikhlas hati seperti beliau......ke mana

saja saya pergi pasti ada beliau........beliau sering tegur saya jika saya alpa

dengan hal dunia.....belia sering menasihati saya agar menjadi orang

yang berguna..... terlalu banyak jasa beliau terhadap saya......tak

terbayar saya jasa-jasanya dengan ucapan terima kasih dan juga

wang ringgit.........dengan kesempatan ini saya ingin mengucapkan

SELAMAT HARI IBU kepada buah hati jantung pisang saya iaitu

ibu saya NOR AZALINA BINTI ABU BAKAR...............thanks for

everything mum.....i love you so

muuuuuuuuuuuchhhhh.......mum...for me...you're the best mother in

the world.........




THANK SUDI BACA :) ANDA SUKA? SILA LIKE ♥.

No comments: