Thursday, February 10, 2011

mengejar si dia yang tak pasti

....assalamualiakum dan salam 1 Malaysia aku ucapkan......agak lame jugak aku tak update blog aku ni...maklum lar...aq busy sangat2(padahal malas nk update... huhuhu)...pejam celik pejam celik...dah sebulan 10 hari kita dalam tahun 2011 .... pejam celik pejam celik jugak...aku dah tingkatan 5...waaaaaaaaaa......dah makin tua dah aku....tahun ni tahun akhir aku kat sekolah kesayangan aku..(Sekolah Menengah Kebangsaan Ungku Husin)....dan tahun ni jugak lar tahun terpenting aku tuk capai cita-cita aku.....dah2 zaty......tak mahu emo2....selagi ada masa ni.....aku nak manfaat habis2.....terutama mencipta kenangan bersama kawan-kawan aku yang diberi nama group gajebo........okey berbalik pada tajuk besar aku iaitu "mengejar dia yang tak pasti"...sape dia yang aku kejarkan....tak perlu lah kowang tahu......aku tak tahu lah kenapa dan mengapa aku mengejar dia tahun ni......mungkin perasaan yang da 3 tahn aku pendam.....tak dapat lagi aku simpan sendiri......mungkin dengan cara mengejar dia(mean dengan cara baik bukan MENGGEDIK)aku boleh bersama dengan dia semula...(cewahhhhhhh)terjiwang pulak.........memang tak dapat aku nafikan aku masih sayang dia...dan setiap kenangan bersama dia terlalu berharga untuk aku lupakan.......haiyo zaty...enough lar....pape pun....cuba dulu......belum cuba belum tahu kan.....aku just tak nak menyesal kemudian.....selagi dia ada di depan aku....selagi itu aku cuba..okey.....kat sini... aku nak share dengan korang satu mutiara kata yang menjadi inspirasi aku kalau bercinta.....
             "Jangan tertarik kepada seseorang kerana parasnya sebab keelokkan paras dapat  menyesatkan...
              Jangan pula tertarik kepada kekayaan kerana kekayaan akan musnah....
              Dengan itu....tertariklah kepada seseorang yang dapat membuatmu tersenyum....
              Kerana hanya senyum yang dapat membuat hari-hari yang gelap menjadi cerah.......
              Semoga kamu menemukan orang sperti itu.."

ak masih menyayangi dia bukan sebab paras rupa atau kekayaan yang dia miliki..tatapi..aku masih menyayangi dia sebab kesetiaan dia...kejujuran dia..dan..kebaikan dia...walaupun hakikat sebenar ramai tergila-gilakan dia disebabkan rupanya....itu tak menjadi halangan untuk aku kembali terpaut dalam hati dia.....

 < sekian by sheegadesshunyi>
THANK SUDI BACA :) ANDA SUKA? SILA LIKE ♥.

No comments: